مواظب عشقم باش


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





هی تویی که جای منو گرفتی...

وقتی یه چیزی میگه نه نگو

 

  حرف رو حرفش نیار

 

  شاید چیزی نگه ولی دلش میشکنه!!

 

  وقتی عصبانیه فقط سکوت کن

 

بزار اروم که شد برو تو بغلش!

  فقط حق نداری اذیتش کنی!!

یه روزی مال من بود

عشقم بود..

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad shojaei
ساعت16:54---22 خرداد 1392
سلام مهناز خوبی لینکت کردم قربونت بای

hassan
ساعت18:06---28 بهمن 1391
وب خیلی خوبی داری

به منم سر بزن پاسخ:چشممممم !!


مهناز
ساعت22:00---19 بهمن 1391
love.lost

سلام وبت عالیه به ما هم سر بزن عشق گم شده


پاسخ:وای مهناز جووون چقدر اسمت خوشجله! همین الان میام وبت جیگر


sara
ساعت19:58---19 بهمن 1391
اِلتِمــــــــاس مــــــالِ دیـــــــروز بــــود
مـــــــالِ وَقتـــــــی بـــود ڪــــﮧ ســـــــاده بودم
اِمــــــــروز میــــــخــــوای بـــِــری ؟؟؟
هیــــــــــــــس !!!
فَقَطــ ” خــُـــداحــــــــــافِظـــ …
سلام دوست جونی م
بهم سر بزنی اوشجال میشمااا
بای بای


moslem
ساعت14:11---19 بهمن 1391
سلام مهناز خانوم

ممنون از اینکه لینکم کردین

از وبلاگ من خوشت امد

اگه مشکلی داره ممنون میشم راهنمایم کنید تا برطرفش کنم پاسخ:نوچ عزیزم وبت خیلی خوشگله اصلا از خوشگلم یه چی اونورتره!


farnazzz
ساعت19:26---13 بهمن 1391
...ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ< br /> ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥


sara.love
ساعت9:47---13 بهمن 1391
اوووووووووووووووووووووووفففففف فففففففف

دمت گرم بابا گل کاشتیپاسخ:ما ما چاکریم دخی خالی خاله جوووووونم


نيلوفر
ساعت17:07---11 بهمن 1391
سلام عزيز.لينكيدم.
منم لينك كن.
مرسي.
با ادرس:
www.my world2.loxblog.com.
و اسم:
دنياي من...(دختري از شهر غم..)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 8 / 11 / 1391برچسب:, | 18:50 |


Ɖɛƨιɢиɛя